marți, 29 noiembrie 2011

Despre mine

     Avand in vedere faptul ca vreau sa dedic acest blog astrologiei, pot sa incep prin a va spune ca sunt Scorpion cu ascendentul in Sagetator. Da, stiu, toata lumea fuge de Scorpioni. De ce? Pentru ca tratam exact cum suntem tratati? Sau pentru ca nu stim sa tacem atunci cand avem ceva de spus? Sau pentru ca ne impunem foarte usor si ambitia ne propulseaza mereu inainte? Nu toti calcam pe cadavre, asa cum auziti spunandu-se in horoscop. Si stim sa iertam, din pacate uneori prea usor.

    Si apoi, dragi Scorpioni, nu uitati ca firma Microsoft este a unui Scorpion.

   Sunt o fire linistita. Imi place culoarea albastru, nu am nici o afinitate pentru flori, recunosc ca-mi place sa ma plimb noaptea si prefer oricand ploaia in locul soarelui. Am iubit animalele de cand sunt mica, preferatele mele fiind pisicile. Imi place sa scriu si sa conversez. Cred ca intotdeauna cel mai bun film este cel pe care ti-l imaginezi tu (eventual cand citesti o carte). Prefer intotdeauna sa cumpar carti decat haine. Cititul si scrisul sunt printre pasiunile mele de top. Cred ca nu este nimic mai minunat decat sa descoperi noi si noi lumi (mai ales cele in care tu esti actorul principal si scenaristul).

    A, si nu-mi place ca depind de altii atunci cand am probleme legate de calculator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu